»Jasno, da ni treba, da filmar čuti naklonjenost do svojega portretiranca, najbrž pa bi bilo nujno, da ga vsaj zanima?«
»Vseeno pa ni potrebe po razstavljanju portretiranca kot cirkuškega spektakla, po zavestnih vizualnih vzporednicah s sopihajočo morsko živaljo, po iskanju pošastnosti, po siljenju gledalcev (in nekaterih likov) k priznanju, kako 'ostuden' se jim zdi.«
»Ta izjemna slika priča o tem, zakaj je Botticelli tako očarljiv umetnik: drzen vizualni slog v kombinaciji z izjemno človeškim pristopom k portretirancu.«
»Predstavitev javnih osebnosti s kontrastnega zornega kota, kot ga narekuje tržna praksa, je zasnovana tako v smislu likovnega vidika upodobitve ležeče figure, kakor tudi v spremnem besedilu, ki temelji na intimnih pogovorih s portretiranci.«
»Odzivi so se zvrstili v razponu 360 stopinj: nekateri filma nikakor ne marajo, nekatere filmske kritike izrazito moti domnevno pomanjkljiva narativno-dramaturška linija, razne nacionaliste pa film moti, češ da Iliri že niso bili taki barbari, da so imeli sijajne palače …«
»Niti za hip si nisem mogel predstavljati, da bi Iliri v filmu govorili hrvaško – ali, še huje, angleško. Jasno pa je, da je ilirski jezik, ki ga uporabljamo, filmska konvencija – morali smo si ga izmisliti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju